Thursday, September 11

Хамгаас их хайртай!

...Намайгаа уучилаарай хайрт минь чамдаа би үнэхээр их итгэж, хайрлаж байна. Бүх юм миний санаж байгаагаар биш ч найз нь өөрийнхөө чадах бүхнийг өөрийнхөөрөө л хийнэ. Дандаа хамт байх тэр цаг мөчийг одоо байгаа энэ бүхний төгсгөлд л мэдрэх байхдаа. Найз нь болоогүй бүхнийг урьдаас төсөөлж бас амлаж чадахгүй гэхдээ ямарч л гэсэн бид цаг хугацааний өмнө хулээцтэй л байх хэрэгтэй. Чадна гэсэн итгэл хэн хэний минь сэтгэлд дүүрэн байгаа болхоор би юунаас ч айхгүй байна. Хоромхон бухимдсан ч сэтгэлээ хүчилж чамайгаа зовоохгvйээ, нулимас үзэх гэж муухай үг хэлэх биш нууцхан хардаад л жаахан бухимдсан юмаа. Тэр бүхний төгсгөлд уужуу сэтгэлээр намайг хулээж авч ухаалаг байдагт чинь талархаж байна. Өглөө бүрийн ургах нартай уралдаж өдөр хоногийн уртад чамдаа би тэмүүлнэ.

2 comments:

Anonymous said...

Yutarets! kasagad bah!

Pearle Deppsu said...

nz ohindoo ingej heleed bna uu blogtoo heleed bna uu?

nz ohindoo helj bgaa bol evgui l ug bna daa