Tuesday, February 2

Уучилаарай!

Тиймээ, хэний ч мэдэхгүй хэнд ч хэлмээргүй тийм л асуудал! Ганц найзыгаа дэндүү гомдоож надад итгэсэн итгэл, намайг хөгжөөсөн инээмсэглэл бүхэнд нь гуниг, гутрал дахиж хэзээ ч чамд итгэхгүй гэсэн шиг тэр л дүрийг үлдээчихсэн мэт санаанд буугаад байх юм. Би уг нь бүхнийг чадна гэж л эхлүүлсэн тэр хэмжээгээрээ бүхнийг чадах гэж хичээж явна. Уучилаарай найз минь! чиний санаж бодож байгаа шиг тийм зүйлийг би хийхийг хүсээгүй юм шүү, намайг юу ч гэж бодсон надад юу ч гэж хэлсэн би чамд гомдохгүй угаас чамд гомдох эрх ч байхгүй хэдий энэ бүхэн нь миний сэтгэлд асар хүнд байгаа ч чи үүнийг төдийлөн ойлгохгүй л байх! угаасаа яаж ч ойлгохов дээ бүх зүйлийг анхнаасаа чамд үнэнээр нь хэлсэн бол намайг ойлгох байсаныг чинь би мэднээ. Найз нь ирээдүйдээ итгтэдэг дэндүү их итгэдэг харин энэ их итгэлийг найз нь чамаасаа олж чадахгүй байгаа нь харамсмаар. Гэхдээ Андаа? би нэг л зүйлд итгэж байна энэ бүхэн өвчин, зовлон, шаналал, ганцаардал биш харин энэ зүгээр л түрхэн зуурын магадгүй хүндэрлээ гэхэд хэн нэгний итгэлийн тухай л яригдах асуудал. Чи надад итгэдэг байсан шиг би чамд одоо хүртэл итгэж байгаа гэхдээ чи яаж хүлээж авна тэр бүхэн түүгээр л дуусах байх. Миний төсөөлж мөрөөдөж байгаа шиг тийм нөхөрлөл дахиж үүснэ гэдэг хэцүү болсон гэдгийг мэдэж байна. Харин найзад нь хэцүү байлаа ч энэ бүхний төгсгөлд би чимээгүй л явна юу ч болоогүй юм шиг урьд нь байсанаа умартаад инээмсэглэл дүүрэн алхаж явна. Найзаа? Амьдралд надад санаанд минь буугаагүй бүхнийг өгч харин би хариуг нь барихдаа дэндүү хариуцлаггүй хандсандаа харамсаж сууна. Бидний хэн нь ч хайр халамж, сайн сайхан бүхнээр дутаагүйээ андаа! хэн нь ч бусдын адил сэтгэл өвдөм шаналал зүрх зүсэм өвчин ч тусаагүй...,! зүгээр л найз нь жаахан алдаа гаргасан би алдаагаа заснаа чи хүлээж авбал найз нь бүхнийг байсан байранд нь буцаан аваачина. Одоохондоо найз нь хэн нэгний магадгүй хүн бүрийн туулсан тэр амьдралын нугачаан дахь гашуун амтыг мэдэрч явна. Гэхдээ гашуун байсан ч би уйлахгүй сэтгэлээр унаж өвдөг сөхрөхгүй намайг тойрч, хайрлаж надад итгэж, хүлээж байгаа бүхний сэтгэлийг би дахиж сэвтээхгүй. "Цаг хугацаа" гэдэг энэ үгийн үнэн мөн чанарыг одоо л жинхэнэ утгаар нь мэдэрч эхэлж байна... Андаа? Найзыгаа уучилаарай! тэнэг намайг жаахан л хүлээчих!
Бүх зүйл түр зуурынх байдаг!

1 comment:

magga said...

amjilt husie, ih taalagdlaa