Monday, February 8

Funny!

...Сайн уу хайрт хүү минь, Би энэ захиаг их удаан бичиж байна, яaгаад гэвэл би чамайг тэртээ тэргvй хурдан уншиж чадахгvйг мэднэ. Чамайг явах vед амьдарч байсан газраа би амьдрахаа больсон. Учир нь ихэнх авто осол гэрээс 20км-н зайд болдог гэж уншаад аюулгvй газар руу нvvхээр болсон. Бид чамд одоохондоо хаягаа явуулж чадахгvй нь. Учир нь энд амьдарч байсан манай Архангайн нэг айл нvvж очсон газраа хаягаа єєрчлєхгvйн тулд хаалганыхаа дугаарийг аваад явчихсан байна. Бид ч бас дугаараа авч гарах байж. Энэ газар угаалгын машин байдаг юм байна. Би ирсэн єдрєє аавийн чинь 4 майк дотор нь хийгээд гинжнээс нь татсан, тэр vеэс хойш майкнуудаа олж харсангvй ээ. Ингэхэд чиний явуулаарай гэсэн пальтоны тухайд гэвэл эгч чинь тvvнийг тэр том том товчнуудтай нь явуулбал арай хvнд болох байх тиймээс vнэ нь нэмэгдэнэ гэсэн. Тийм болохоор би бvх товчийг нь аваад халаасанд нь хийчихсэн байгаа шvv. Эгчийн чинь тухайд гэвэл єнєє єглєє хvvхэд гаргасан. Одоохондоо би эрэгтэй хvvхэд vv эмэгтэй хvvхэд vv гэдгийг нь мэдэхгvй байна, тиймээс aunt эсвэл uncle аль нь болсныг бичиж чадахгvй нь. Чиний авга ах чинь вискиний торхонд уначихсан. Хэдэн хvмvvс тэрнийг гаргаж авах гэсэн боловч тэр тэдэнд тэгэж оролдоод хэрэггvй гэдгийг нь сайхан vзvvлж єгсєндөө. Тэгээд хөөрхий минь тэндээ живсэн дээ. Одоохондоо єєр онц сонин юм болсонгvй ээ, хэрвээ энэ захиа чамд очоогvй бол хэлээрэй, би дахиад явууламз.
***
...Чойжоо гуай гэж үзэл суртлын нийгэмд амьдарч байсан мөрөөрөө нэг өвгөн гээл төсөөлчихөд болно. Чойжоо гуай ажлаа гайгүй хийгээд төвөөс нэг хүн сурвалжлахаар ирж дээ. Тэгээд асуусан нь:
- За Чойжоо гуай таны алдар хэн билээ?
- За миний алдар Чойжоо
-Үгүй ээ, та зүгээр л Чойжоо гээд хэлчих
- За
- За эхэллээ шүү, таны алдар хэн билээ?
- Миний алдар зүгээр л Чойжоо
-Үгүй ээ, та ганцхан л Чойжоо гээд хэлээдхээч
-За
-За дахиад..., таны алдар хэн билээ?
-Миний алдар ганцхан л Чойжоо
-Бишээ, та урд хойноо юмгүй Чойжоо гээд хэлчиж чадахгүй юу? гээд уурлаж.
-За
-За таны алдар хэн билээ?
-Урд хойноо юмгүй Чойжоо гэж гэнэ.
Тэгж тэгж нэр алдар асуухаа илгасаад дараагийн асуултад оржээ.
-Та түрүү сарын сүүлээр төлөвлөгөөгөө яаж биелүүлсэн тухайгаа ярь даа.
-Би түрүү сарын бөгсөөр... гээд эхэлтэл сурвалжлагч:
-Та юун бөгс бөөр яриад унав аа, үзэл сурталгүй юм гээл загинаж. Тэгсээр байгаад Чойжоо гуай ядраад ухаан алдаад унаж гэнээ.

Дээр үед нэг найз маань надруу мэйлээр явуулсан юм.

2 comments:

Anonymous said...

kkkkk... uwgun Choijoo Uuskuu 2

Anonymous said...

Хахаха элэг аваад хаялаа.